Reklam
  • Reklam
Mesut Özil’den derbi paylaşımı

Mesut Özil'den derbi paylaşımı

Fenerbahçe'nin yıldız futbolcusu Mesut Özil, Galatasaray ile oynadıkları ve 1-0 mağlup oldukları derbiye ilişkin paylaşımda bulundu.

07 Şubat 2021 - 15:27

Mesut, yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:

"Takımımla çıktığım ilk derbimin daha farklı sonuçlanmasını isterdim, dün akşamki sonuçtan dolayı çok üzgünüz. Fakat ben Fenerbahçe'ye takım arkadaşlarım ve taraftarımızla büyük zaferler ve kupalar kazanmaya geldim. Yolumuz uzun ve inşallah sonu şampiyonluk olacak."

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Hürmüz Boğazı yeniden kapatılıyor
Hürmüz Boğazı yeniden kapatılıyor
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Romanya Cumhurbaşkanı Dan ile görüşme gerçekleştirdi
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Romanya Cumhurbaşkanı Dan...