Reklam
  • Reklam
Cumhurbaşkanı Erdoğan ile KKTC Başbakanı Tatar telefonda...

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile KKTC Başbakanı Tatar telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, KKTC Başbakanı Ersin Tatar ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

14 Nisan 2020 - 18:34 - Güncelleme: 14 Nisan 2020 - 18:38

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Başbakanı Ersin Tatar ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

İletişim Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede Türkiye'nin KKTC'ye desteğinin koronavirüsle mücadele sürecinde de devam edeceğini ifade etti.

Görüşmede ayrıca, ikili ilişkiler ve bölgesel meseleler de ele alındı.

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek: Dezenflasyon hedefimiz doğrultusunda kararlılıkla çalışmayı sürdürüyoruz
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek: Dezenflasyon hedefimiz...
"Çok büyük hayal kırıklığı yaşıyorum"